Heeft u nog vragen?

Ons klantenservice-team

Zo neemt u contact met ons op:


Telefonisch op +31 (0)85-88 85 851 (maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur)

Per e-mail via [email protected]

De meest gestelde vragen

Vragen over de bestelling

Bestellingen annuleren, terugsturen of een fout melden

Vragen over de verzending

Verzender, verzendkosten, verzending

Vragen over de betaling

Factuur, betaalmethoden, waardebon, tegoed

Vragen over de nieuwsbrief, werving en wijn

Vrienden werven, nieuwsbrief, vragen over onze wijn

Vragen over het account

Wachtwoord vergeten of wijzigen, adres wijzigen

Vragen over de bestelling

Ik zou graag de bestelling willen annuleren of terugsturen. Hoe werkt dat?

Neem in beide gevallen zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Naar boven


Ik zou graag wijn willen nabestellen. Hoe doe ik dat?

Hier vindt u al uw geplaatste bestellingen en plaatst u een nabestelling, mits het product nog beschikbaar is. Als de wijn ten tijde van de eerdere bestelling in de aanbieding was, kan het zijn dat de prijs nu hoger is. U kunt in zo'n geval contact opnemen met de klantenservice.

Naar boven


Ik wil graag een bestelling plaatsen. Hoe doe ik dat?

U kunt een bestelling plaatsen per e-mail ([email protected]), telefonisch (+31 (0)85-88 85 851) of per post (Vicampo.de GmbH, Taunusstraße 57, 55118 Mainz).

Ons aanbod is uitsluitend via onze webwinkel beschikbaar en wordt vanaf diverse locaties (wijngoed of magazijn) verzonden. In Mainz bevindt zich uitsluitend ons kantoor. Proeverijen of verkoop zijn vanaf deze locatie niet mogelijk.

Naar boven


Mijn levering is niet in orde: ik heb de verkeerde wijn gekregen, enkele flessen ontbreken of zijn beschadigd. Wat nu?

Allereerst bieden wij onze excuses aan. Wij begrijpen dat een gebrekkige levering bijzonder vervelend is en doen ons best dit zoveel mogelijk te voorkomen. Desondanks kan het gebeuren dat er bij het verpakken een fles ontbreekt, of dat er tijdens het transport een fles breekt.

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We nemen alle klachten serieus en vinden samen met u een oplossing.

Wilt u een officiele klacht indienen over de producten of dienstverlening van VICAMPO? Dan kan dit per mail via onze klantenservice of telefonisch onder nummer +31 (0)85-88 85 851. U mag binnen vijf werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. De ontvangst van uw klacht per mail wordt met een automatisch bericht bevestigd.

Naar boven


De geleverde wijn is niet lekker of bevat kurk. Wat nu?

Wij vinden het ontzettend belangrijk dat u tevreden bent met onze wijn. Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel, maar omdat wijn een biologisch product is, kan het zijn dat een wijn niet smaakt of kurk bevat. Mocht u ontevreden zijn met uw aankoop, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij vinden samen met u een gepaste oplossing.

Wilt u een officiele klacht indienen over de producten of dienstverlening van VICAMPO? Dan kan dit per mail via onze klantenservice of telefonisch op nummer +31 (0)85-88 85 851. U mag binnen vijf werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. De ontvangst van uw klacht per mail wordt met een automatisch bericht bevestigd.

Naar boven


Online-Platform (OS-Platform) voor buitengerechtelijke geschillenbeslechting

Als webwinkel zijn wij ([email protected]) verplicht u te wijzen op het online-Platform (OS-Platform) voor buitengerechtelijke geschillenbeslechting. U vindt deze via de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Naar boven


Vragen over de verzending

Mijn pakket is nog niet bezorgd. Kan ik ergens zien waar het is en wanneer het bezorgd wordt?

Onze pakketten worden doorgaans binnen 3-5 werkdagen bezorgd. Het komt af en toe voor dat een levering vertraging oploopt. U kunt in uw VICAMPO-account nagaan waar uw pakket zich bevindt.

Track&Trace

Hier vindt u bij de betreffende bestelling normaal gesproken een track en trace-code. Als u hierop klikt, komt u automatisch terecht op de website van de verzendingspartner (DPD). Hier vindt u de status van uw bezorging.

Wanneer u geen track en trace-code kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!

Naar boven


Hoe worden de verzendkosten berekend?

Om u een zo groot mogelijk assortiment aan te kunnen bieden en om een snelle en milieuvriendelijke levering mogelijk te maken, gebruiken wij drie verschillende verzendmethoden:

Verzender
  • VICAMPO
  • Verschillende magazijnen (magazijn x)
  • Vele wijngoederen (wijngoed x)

Vanaf 12 flessen per verzender is de verzending binnen Nederland gratis. Voor bestellingen van minder dan 12 flessen per verzender worden € 7,90 verzendkosten gerekend.

Ons systeem gaat automatisch na of er op de verzendkosten bespaard kan worden. Het is namelijk vaak het geval dat de bestelde wijn vanuit verschillende magazijnen of wijngoederen verzonden worden. Om u te helpen op de verzendkosten te besparen vindt u op de betreffende productpagina onder het punt 'verzending' het magazijn of het wijngoed dat uw wijn verstuurt.

In het winkelwagentje staat vermeld hoeveel wijnen van het betreffende magazijn of wijngoed nog bijbesteld kunnen worden om op de verzendkosten te besparen. Als u op de magazijn- of wijnboernaam klikt, vindt u een lijst van alle wijnen die vanaf daar verzonden worden.

U ontvangt een mail wanneer uw wijn verzonden is. De factuur van uw bestelling ontvangt u drie dagen na de bevestiging van verzending per mail.

Meer informatie over verzendkosten of bezorging vindt u hier.

Naar boven


De verzending vanaf 12 flessen is gratis, maar hoe werkt dat precies?

Om u een zo groot mogelijk assortiment te kunnen bieden en om een snelle en milieuvriendelijke levering mogelijk te maken gebruiken wij drie verschillende verzendmethoden:

Versender
  • VICAMPO
  • Verschillende magazijnen (magazijn x)
  • Vele wijngoederen (wijngoed x)

Vanaf een bestelhoeveelheid van 12 flessen per verzender betaalt u geen verzendkosten. Vaak wordt de wijn vanuit verschillende magazijnen of wijngoederen verzonden. Om u te helpen op de verzendkosten te besparen vindt u op de betreffende productpagina onder het punt 'verzending' het magazijn of het wijngoed dat uw wijn verstuurt.

In het winkelwagentje staat vermeld hoeveel wijnen van het betreffende magazijn of wijngoed nog bijbesteld kunnen worden om op de verzendkosten te besparen. Als u op de magazijn- of wijnboernaam klikt, vindt u een lijst van alle wijnen die vanaf daar verzonden worden.

Naar boven


Ik ben niet altijd thuis. Kan ik aangeven wanneer de wijn bezorgd dient te worden?

Het is helaas niet zo eenvoudig een precies tijdstip af te spreken. We kunnen er echter wel voor zorgen dat uw bestelling later verzonden wordt. Het is echter ook dan niet mogelijk een precies tijdstip vast te leggen, maar we kunnen zo wel rekening houden met bijvoorbeeld uw vakantie. Neem contact op met de klantenservice om een gewenste bezorgdatum af te spreken. Wij zullen dit vervolgens aan het betreffende magazijn of wijngoed doorgeven.

Naar boven


Mijn bestelling wordt door verschillende verzenders verzorgd. Wat betekent dat?

Om u een zo groot mogelijk assortiment te kunnen bieden en om een snelle en milieuvriendelijke levering mogelijk te maken gebruiken wij drie verschillende verzendmethoden:

Verzender
  • VICAMPO
  • Verschillende magazijnen (magazijn x)
  • Vele wijngoederen (wijngoed x)

Vanaf een bestelhoeveelheid van 12 flessen per verzender betaalt u geen verzendkosten meer. Vaak worden wijnen vanuit verschillende magazijnen of wijngoederen verzonden. Om u te helpen op de verzendkosten te besparen vindt u op de betreffende productpagina onder het punt 'verzending' het magazijn of het wijngoed dat uw wijn verstuurt.

In het winkelwagentje staat vermeld hoeveel wijnen van het betreffende magazijn of wijngoed nog besteld moeten worden om op de verzendkosten te besparen. Als u op de magazijn- of wijnboernaam klikt, vindt u een lijst van alle wijnen die vanaf daar verzonden worden.

Naar boven


Vragen over de betaling

De wijn is aangekomen. Waar vind ik de factuur?

Besteldetails

De factuur vindt u niet in het pakket, maar wordt binnen drie dagen na verzending per mail toegestuurd. Wanneer u om welke reden dan ook geen toegang meer hebt tot uw mailbox, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen u de factuur ook per post sturen. Het is ook mogelijk om de factuur via uw account te bekijken en af te drukken. Ga daarvoor in uw profiel naar de desbetreffende bestelling en klik op besteldetails.

Factuurdetails

Linksonder op de pagina vindt u een link naar de factuur. Zorg er bij de betaling voor dat u als betalingskenmerk altijd het bestelnummer aangeeft dat op de factuur vermeld staat. Dit nummer begint met B1x.

Ons rekeningnummer:
Naam ontvanger: Vicampo.de GmbH
IBAN: DE92 5105 0015 0340 0166 90
BIC: NASSDE55XXX
Bank: Nassauische Sparkasse

Naar boven


Kan ik kiezen uit verschillende betaalmethoden?

U betaalt uw bestelling direct via iDEAL, PayPal of creditcard (Visa of MasterCard). Achteraf betalen op factuur is mogelijk.

Uw betaalmethoden beheert u in uw account.

Vergeet niet dat de factuur niet samen met de bestelling verzonden wordt, maar drie dagen na verzending per mail wordt toegestuurd.

Naar boven


Ik heb een waardebon. Waar kan ik deze verzilveren?

Waardebon

Heeft u een paar mooie wijnen uitgezocht en in het winkelwagentje geplaatst? Klik dan op 'naar de kassa'. Na het invoeren van uw adresgegevens en het selecteren van de betaalmethode controleert u op de laatste pagina van het bestelproces nognmaals uw bestelling. Hier voert u uw kortingscode in. Het bedrag wordt, nadat u op ‘verzilveren’ geklikt heeft, automatisch van het bestelbedrag afgetrokken. Let u op de geldigheid van de waardebon en de spelling van de code. Waardebonnen geven geen korting op de verzendkosten, kunnen niet in combinatie met nog openstaand tegoed verzilverd worden en kunnen niet achteraf verrekend worden.

Naar boven


Ik heb nog een tegoed. Waar kan ik dit verzilveren?

Tegoed

Het tegoed wordt in de vierde en laatste stap van het bestelproces automatisch met het totaalbedrag verrekend. Plaats wel een vinkje bij 'tegoed verzilveren'. Als dit nog niet het geval is, kunt u dit zelf doen. U ziet dan direct het verrekende bedrag.

Het tegoed kan niet met verzendkosten of waardebonnen verrekend worden. Tegoed kan niet achteraf verrekend worden.

Naar boven


Wat moet ik doen als de betaalmethode niet geaccepteerd wordt?

Bij het automatisch controleren van de bestelling door ons systeem kan het gebeuren dat bepaalde betaalmethoden geweigerd worden. Dit heeft meestal te maken met nog openstaande rekeningen of een fout in het opgegeven adres. Wanneer uw betaalmethode geweigerd wordt, kiest u een andere methode of neemt u contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.

Naar boven


Vragen over de nieuwsbrief, werving en wijnen

Ik heb mij op de nieuwsbrief geabonneerd. Hoe ontvang ik de waardebon van € 5?

Hartelijk dank voor uw interesse! Nadat u zich voor de nieuwsbrief heeft aangemeld ontvangt u een mail met een link om de aanmelding te voltooien. Vervolgens krijgt u een email met uw kortingscode. Deze code verzilvert u in de vierde stap van het bestelproces. Meer informatie over het verzilveren van waardebonnen vindt u hier.

Naar boven


Ik wil mij graag voor de nieuwsbrief afmelden. Hoe doe ik dat?

Onderaan elke nieuwsbrief vindt u een voetnoot. Volg de instructies voor afmelding en u ontvangt dan geen nieuwsbrieven meer.

U kunt ook in het menu mijn account via mijn nieuwsbrief de frequentie van de nieuwsbrief bepalen of de nieuwsbrief opzeggen door het vinkje te verwijderen.

Naar boven


Ik zou graag meer over mijn wijn willen weten. Met wie neem ik dan contact op?

U kunt voor vragen over onze wijn terecht bij de klantenservice. Zij beschikken over een schat aan informatie over onze wijn en helpen u daarmee graag verder. Als u een zeer specifieke vraag heeft, kunt u het beste een mail sturen aan [email protected] met uw verzoek. Wij zullen uw bericht dan doorsturen aan een van onze wijnexperts.

Naar boven


Ik ken tot nu toe eigenlijk alleen de standaard kwaliteitscriteria. Hoe beoordeelt VICAMPO de wijn?

De wijnwereld is fascinerend, maar volgens ons onnodig ingewikkeld. Wijn wordt bijvoorbeeld door de Duitse predikaten (bijv. QbA, Kabinett, Spätlese) op kwaliteit geklasseerd, terwijl ook een 'simpele' wijn van hoge kwaliteit zijn kan. Het is maar net de vraag of u een feestwijn zoekt of een begeleider van een chique diner.

Om u te helpen de wijn te vinden die bij u past, deelt VICAMPO zijn wijn in vijf overzichtelijke druivenklassen in.

Naar boven


Vragen over het account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Geen nood! Vul hier uw e-mailadres in en klik op de link 'wachtwoord vergeten'. Deze link is 30 minuten geldig. U kunt op ieder moment een nieuwe link aanvragen.

Naar boven


Ik zou mijn wachtwoord graag willen wijzigen. Waar doe ik dat?

Hierkunt u uw wachtwoord op ieder moment wijzigen.

Naar boven


Ik ben onlangs verhuisd. Waar wijzig ik mijn adres?

Hier kunt u uw adres op ieder moment wijzigen.

Naar boven


Hoe neem ik contact met u op?

Zo neemt u contact met ons op:

  • Telefonisch op +31 (0)85-88 85 851 van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur. Laat een bericht achter op ons antwoordapparaat indien u geen medewerker aan de lijn krijgt.
  • Op ieder moment per e-mail aan [email protected].
  • Als u ons graag een brief of een postkaart wilt sturen, richt deze dan aan:
    Vicampo.de GmbH
    Taunusstraße 57
    55118 Mainz
    DUITSLAND
  • Of stuur ons een fax op +49 6131 / 30 29 39 9

Naar boven

Uw browser is verouderd!

Update uw browser om de website correct weer te geven. Actualiseer uw browser.

×